Annons:
Etiketterövrigtdistansvännervänner
Läst 412 ggr
[Lilium]
4/18/22, 4:31 PM

Vänner sökes - Tråd

Hej, om ni vill ha nån och skriva med eller träffa som kompis skriv några rader om dig.
Så söker du en vän eller fler är detta en bra grej 😊

Edit. Har ändrat rubriken på denna tråd för att det ska bli mer tydligt var den är till för. Vill också påminna om att ni som söker vänner absolut inte får ge ut ert telefonnummer eller e-postadress för att alla ska vara säkra.

Mvh sajtvärden Em.

  • Redigerat 6/27/22, 5:53 PM av [EM_L]
Annons:
[EM_L]
5/17/22, 9:08 AM
#1

Söker inte direkt några vänner men är alltid för att bli kontaktad ifall någon känner sig lite ensam. Kommer dock inte kunna träffas IRL 🤪 Men skicka gärna PM på iFokus!

18-åring som gillar att fotografera, teckna och hålla på med måleri, djur, natur, k-pop (är en Army eller BTS fan), mode och skönhet kan jag inte mycket om men det är kul!

Gillar också Mystic Messenger som är ett otome-spel och så tycker jag om att läsa manwhwas och Webtoons. Speciellt Omniscient Reader's View, Another Love och Secretary out of order. Men så gillar jag också anime! Läser ibland manga också.

Tycker du om biologi så är jag en person som också tycker om biologi och naturvetenskap!

  • Redigerat 5/17/22, 9:26 AM av [EM_L]
[EM_L]
5/30/22, 10:57 AM
#2

Puttar upp 😊

[EM_L]
6/27/22, 5:53 PM
#3

Putt.

[Lilium]
7/12/22, 6:51 PM
#4

Söker väl inte direkt vänner men om man vill så kan man ju alltid kontakta mig..
För att skriva av sig eller om man undrar någonting.

..
Jag är en snart 12årig tjej som gillar mycket.
Mina största intressen är gittar, djur, judo, musik, och teckning men även vandring, att tälta och ja göra vad som helst helt enkelt
..
Bara att skriva till mig på iFokus!
Alltid roligt när nån hör av sig 😊

  • Redigerat 7/12/22, 6:51 PM av [Lilium]
Bianca Songcastle
7/14/22, 5:51 PM
#5

Jag vill vara din vän om du vill

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

EquusCaty
7/14/22, 8:18 PM
#6

Jag e en tjej som gärna vill ha fler nätvänner.

Vet inte vad jag mer ska skriva


"Ingen kan allt, men alla kan något

1000% hästtjej du hittar mig i stallet :D

//Lisa
Amira💗
Nebo Rooney💕
Bränntomts Lydia💘

THE HUNGER GAMES🔝🔛💯

Annons:
[EM_L]
7/14/22, 8:38 PM
#7

#6: Skriv om dig själv. Vad du gillar, ålder osv.

EquusCaty
7/16/22, 4:58 PM
#8

Fortsättning till #6

Jag är intresserad av hästar och käpphästar, jag har en katt som heter Lusy och jag rider i Stockholm,Järfälla.


"Ingen kan allt, men alla kan något

1000% hästtjej du hittar mig i stallet :D

//Lisa
Amira💗
Nebo Rooney💕
Bränntomts Lydia💘

THE HUNGER GAMES🔝🔛💯

Pilspets
7/17/22, 10:15 AM
#9

Kontakta mig är okej.

Heter Juli,är 12 år o mina intressen är många.

Teckning,djur,hästar,käpphästar,schleich,hamstrar,ifokus o mycket mer.

Har katt,hamstrar o snart en mus.

Kontakta mig på PM.


Jag går på hästkraft.
Uppfödare av Maran's Hamstery
"Jag gör misstag,livet kom utan bruksanvisning."


  • Redigerat 7/17/22, 10:15 AM av Pilspets
Asti hasti
7/18/22, 7:50 PM
#10

Jag är en tjej som heter Astrid och är 11 år. Jag gillar hästar, djur, käpphästar, att teckna, iFokus och väldigt mycket mer.
Har en katt och en häst. 😃

Om du skulle vilja bli min vän så skickar du ett PM .


Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[I_love_iller1]
7/20/22, 9:00 PM
#11

Jag är en tjej på 8 år jag vill gärna ha en elr två kompisar kontakta mig för min e-post jag har en hamster och jag gillar taekwondo rita och pyssla


Redigerat av admin pga innehåll av e-post adress. Bryt mot reglerna.

  • Redigerat 7/20/22, 9:03 PM av [EM_L]
[EM_L]
7/20/22, 9:05 PM
#12

#11 Har redigerat ditt meddelande då det innehöll en e-post adress. Vänligen läs våra Regler och Sajtinfo

Man får inte dela med sig av telefonnummer och e-postadress för sin egna säkerhet.

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
[I_love_iller1]
8/21/22, 6:06 PM
#13

Förlåt 😞

Annons:
kotarou
2/15/24, 7:34 PM
#14

Det här kanske faller in som en grå-zon. I att hitta vänner.

Men jag skulle uppskatta att ha en fantasifull berättelse vän. Ålder är inget krav, men lite så här hade jag tänkt:

Vi bestämmer antingen vilken typ av berättelse de är innan eller så kör vi bara på.
Det kommer gå till att du eller jag skriver en mening och sen fortsätter du eller jag på den och skickar sen en ny mening. (får vara hur kort eller lång som helst) Och sen håller vi på så, tills vi känner oss nöjda. Jag kommer sammanfoga meningarna lite då och då. Så vi inte tappar bort berättelsen för mycket. Så man kan läsa igenom det som skrivits. Tillsammans har vi då förhoppningsvis skapat en fantasifull/spännande/knasig berättelse ^^

Skriv ett meddelande till mig, om du är intresserad.

Lite så här kan det se ut:

Jag:

Oliver smög sitt försiktigast

Du: mot äpplet i köket.

Jag: Det såg ovanligt gott ut, det blänkte så fint.

Du: Plötsligt dök det upp en mask och sa hej!

Zefirka
2/16/24, 5:28 PM
#15

#14: det där lät lite kul, men jag har lite fullt upp inom den närmaste tiden så jag säger bara hoppas du hittar någon annan berättelsevän!


Mvh. / Zefirka

Hon/henne

Medarbetare på barnens, akvarium, skojigheter och vänskap ifokus


kotarou
2/16/24, 8:07 PM
#16

#15: Det har jag faktiskt, vi har precis dragit igång. Det här ska bli spännande och kul ^^

Zefirka
2/17/24, 11:43 AM
#17

#16: vad roligt!


Mvh. / Zefirka

Hon/henne

Medarbetare på barnens, akvarium, skojigheter och vänskap ifokus


Upp till toppen
Annons: