Första april!
Har ni lurats eller kommer ni luras? Eller kanske blivit lurade? Jag försökte på min kompis men misslyckades 😅
Inte varje år jag luras. Men får jag bra tillfälle privar jag gärna. Och jag varierar då skämten så det blir inte "samma visa varje år".
Ett år frågade jag en kompis som pluggade till sjuksköterska om man kunde veta om man var gravid efter två veckor. Hon bad mig återkomma med frågan nästa dag om jag menade allvar.. 😂
Ett annat år lyckades jag lura mamma sex minuter över midnatt. Fick bita mig rejält i tungan (ringde henne) medan hon febrilt letade runt på text-tv:n. Innan hon insåg vad det stod för datum. 🤣🤣
#1: 😂
Har för mig att jag läste nåt som tydligen var ett skämt. Men som denna värld är på väg skulle det inte förvåna mig om det faktiskt stämde.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#3: blir lite nyfiken nu, kan du berätta lite mer exakt? 🙂
- Redigerat 2024-04-02 10:54 av [Zefirka]
Andra april, dagen man kan tro på allt igen 😅
#5: …Och det är då vädret drar sitt aprilskämt, när alla slappnar av igen. 😉
TILLÄGG: Jag vill ge alla en stor eloge till att ni (troligtvis) varit lite kritiska till vad folk sagt och skrivit igår. Bra jobbat! Fortsätt nu vara källkritiska resten av året. Det finns bra tillförlitliga källor och det finns dåliga källor, oavsett om det handlar om en bild på fb, en nyhet eller en faktatext av något slag. 💻 📃 🔍
Dock rekommenderar jag att du bör du börja lita på dina vänner igen. såvitt de inte är fullständiga idioter under årets överiga dagar förstås… I sådant fall bör du fundera på, varför är vi ens vänner? 😉😅
- Redigerat 2024-04-02 15:36 av Liz85
Jag försökte få mitt X att tro att vår dotter ska gifta sig så adoptionsprocessen kanske måste ta en annan riktning. Hennes pojkvän påpekade för henne att "det är 1:a april…". Han sabbade allt. Suck. Aldrig får man vara riktigt glad.