Hur mår du idag?
hej hej bra tråd :)
jag mår toppen dock TRÖTT
jag har varit på judo igår idag och ska imorgon och det är jobbigare än man tror ^^
vill bara sova 😴
#1 Jag kan tänka mig att det är jobbigt med judo. Men lycka till! Hoppas att du vilar ut dig nu.
Är själv jättetrött med huvudvärk som jag har konstant. Mentalt trött också och särskilt på skolarbete. Sommarlov kommer att vara uppskattat av mig… vill också ha sommarjobb för att tjäna pengar men så svårt att hitta! Vilket gör mig lite ledsen…
#2 tack det ska jag :)
tråkigt du får leta vidare :)
God morgon !
Just nu mår jag toppen , är pigg och vaken. Men tar en kopp kaffe nu , det bästa som finns på morgonkvisten .
Igår däremot hade jag en helvetisk dag med huvudvärk ( jag har migrän efter min pappa , det är genetiskt) Pappa säger att det blir bättre efter när man blir 50 år.
Inte för mig i alla fall.
Men annars mår jag bra , tar en dag i taget , hade jobb men så kom coronan , vi stängde restaurangen eftersom inga kunder kom. Tråkigt .Men jag kämpar på.
Har Loppis i lokalen här var jag bor. Även i lekparken , mysigt o stå ute och sälja varor , bullar , kakor , bröd m.m.
Sedan umgås jag med vänner på olika sätt, vi har tjej kvällar , turas om att bjuda på mat , verkligen kul ! Sen älskar jag att duka fint .
Såhär tex.
HH 🙂
#4 Ah typiska huvudvärken som alltid kommer och stör dig! Hoppas det blir bättre snart.
Jag gillar dukningen däremot.
Vaknade nyss, är rätt så utsliten så skulle kunna sova i hundra år. Men måste ta mig till skolan vilket fall som helst och bara hoppas på att den tar slut.
Sedan ska jag väl göra några ärenden om pengarna kommit på kontot. Före eller efter skolan, beror på när pappa är uppe.
#5:
Ja, typiskt . Det börjar kännas bättre nu , tack .
Tack för att du gillar min dukning .
Hoppas du mår bra idag ,
Ha en fin dag.
HH 🙂
#6: Bra att det känns bättre.
Och det gör jag väl om man bortser från utmattning och huvudvärken.
Du får också ha en fin dag givetvis!
#7:
Ojoj , , krya på dig du med!
Jag är extra lycklig för att jag hittade så underbara boots som jodhpurs , ,
när jag va på stan en dag.
Dessa , , ska ta en promenad med dem på mig idag.
20:- på Myrorna här, typ en second hand butik . trodde jag kunde kopiera ett foto därifrån , tydligen inte. Jag får åka dit personligen och ta lite bilder. Säga att jag är en journalist som gör ett reportage om second hand.
HH 🙂
- Redigerat 2022-05-17 08:55 av Soligajag1
#8 Det är väl bara skolarbetet. Men jag jobbar mig igenom det för att komma till lovet.
Jo de ser minsann snygga ut och rejäla på sätt och vis. Älskar second hand med och känner till Myrorna däribland ☺️
Det får du kanske göra, risk för att de blir nyfikna och undrar när du publicerar något 🤪
God förmiddag. Just nu mår jag bra, fast jag är lite trött i rygg och armar. Gjorde vattenbyten och påtade med 3 akvarium igår. Har fortfarande 1 akvarium och 3 terrarium som skall fixas idag. Men det är värt det 😁
#10 Oj oj du jobbar hårt alltså! Tror att det blir jättefint och nöjda djur 😄
Själv för mig har jag varit spänd hela dagen, stressad som vanligt och trött som vanligt. Kroppen känns verkligen tung från ingenstans!
Men har haft en stund för mig själv och tagit ett bad, haft ansiktsmask och gjort annat. Nu ska jag dricka något och arbeta lite på skolarbete och bara ta det lugnt. Måste inte stressa upp mig för då sover jag dåligt och det vill jag inte att jag ska gjort inför första mötet med skolpsykologen imorn. Vill inte gå… men det är viktigt för mig.
Helt slut idag alltså utan att ha gjort speciellt mycket. Jäkla utmattnings symptom.
- Redigerat 2022-05-17 20:48 av [EM_L]
#11: Jo jag är sjukskriven pga. utmattning för närvarande. Och att fixa med mina hundar, akvarium och terrarium är den absolut bästa medicinen för mig 😊
Men det blev inget av med övriga akvarium och terrarium idag. Började kolla genom bilderna i datorn som jag har plockat ner från kameror och externa hårddiskar under en längre tid. Så där fastnade jag 🙈
Blir nytt försök med akvarium och terrarium imorgon 😉
#12 Ah jag förstår! Ska själv prata med skolsyster för att få vägledning till att min läkare ska sjukskriva mig på deltid samt förhoppningsvis får reducerade studier… men trean verkar inte bli speciellt hårt ändå. Vet inte riktigt.
Ah okej! Men det är ju också viktigt att göra hahah. Ja du får ta tag i det imorgon… kanske.
#13: Hoppas att du får din sjukskrivning , håller tummarna för det 🙂
Måste försöka ta tag i, åtminstone ett av akvariumen imorron. Det är fullt i Cyano så det ser för dj…….gt ut 🤢 Så jag håller tummarna för att jag inte fastnar i bilderna imorron 🙈🤣
#13 Hoppas det med.
Ah, ett är iallafall bättre än inget! Jag tror att du kommer att klara det galant och att de som bor där blir nöjda.
Idag är det bättre. Fortfarande lite värk i kroppen men det brukar gå till sig under dagen 🙂
#15 Skall flytta dem till det andra. Måste sanera det dom bor i nu 😉
#15 Ahah. Hoppas att det går bra och att värken har lagt sig!
Varit ytterst upptagen och stressad med skolarbete. När jag kom hem vid fyra-tiden så slocknade jag och här sitter jag några timmar senare och har sovit för mycket. Utmattningen dock gör att jag kan lyckas med att sova ännu mer, fortfarande jättetrött!
Ska fortsätta att jobba… 😴
Dålig som vanligt.
Mår inte så bra…… Eftersom hela våran klass fick en utskällning för att 3 personer hade gjort en sak och läraren sa att vi var den sämsta klassen i våran skola.
Två andra lärare hade frågat vad som hände och jag och mina vänner sa att hon inte ens lät personerna förklara.
Sedan så började de bråka med min lärare och så körde min lärare iväg skitsnabbt i sin bil + att jag ramlade på rasten och fick en stenhård boll i fejset.
#19 Aj aj. Jag hoppas verkligen att de tar tag i den läraren för att det är absolut inte tillåtet av lärare att behandla elever så och säga sådana saker.
Hoppas du är okej och att du inte blev allt för skadad 🫂💜
Jätte trött! Huvudvärken försvann äntligen efter en veckas konstant huvudvärk… men den kryper sakta tillbaka.
Fortsatt jobb med skolarbete klockan 10 en Fredagkväll när jag egentligen borde vara ute och njuta eller vara hemma och typ sova eller leva livet hahah.
Samma #18 .
Nu fick jag modet att inte skriva anonymt.
( #18 är ochså jag.)
#22 Hoppas du mår bättre snart 🫂
Jag själv mår illa över att jag måste gå till skolan nu men mina bildprojekt är i skolan allesammans så måste dit och jobba… har verkligen aldrig mått så dåligt över att behöva gå till själva skolan. Klarar väl av att arbeta hemma lite grann men jag märker att jag börjar att få någon slags social fobi och efter allt som hänt är jag på riktigt rädd för min skola.
Ajdå!
Lycka till!
Tack,tack!
Är så trött idag och ska jobba med historia nu men det känns ganska omöjligt med ett trött huvud. Ska till skolpsykologen senare också… kul.
Kul… Idag var det bråk på skolan man fick hålla sig undan 😬
Det var nån som blev iriterad och sen slog en kille i min klass en tjej i min klass på smalbenet då började de slåss… man fick flytta på sig och försöka hämta en vuxen snabbt…
Ajdå det ogillar vi. Själv har en tredje duva kommit och hanen jagar bort honom konstant så lite bråkigt blev det.
#28 men de ska ju inte bråka de kan alla få vara med XD
#29 Eller hur. Fast om det forsätter såhär så kommer jag att ha 20 duvor varje kväll att mata 😂
#30 XD oj måånga vänner du får XD
Hejsan !
Jag mår bra idag .
Det blir en promenad i skogen där jag kan stilla mitt lugn .
Slår mig ner vid en bäck där vattnet rinner vackert nedför berget.
Kan inte se mig mätt på detta fenomen som gör oss så galna att
vi bara vill hoppa i denna bäck , plaska runt som fisken Wanda . .
HH 🙂
Efter timmar av målning och HLR lektion i skolan så gör mina händer så ont! Men jag måste använda dem… ack skolarbete och konstprojekt som måste bli klara.
#33:
Oojoj , så jobbigt för dig , du kan inte vila idag så det blir bättre ?
Soligajag1
HH 🙂
Idag , Lördag morgon är jag så trött och huvudet i olag ,
ska ta det lugnt idag , inga planer. Vila.
HH 🙂
#34: Inte riktigt. Mycket som ska göras och pappa själv som jag bor med kan inte använda sina händer. Mina känns lite bättre dock.
Dagen börjar med ont i ena armbågen. Skälen till smärtan kommer nog att förbli okända. Sedan så vaknade jag tre timmar senare än planerat vilket antagligen betyder att jag inte kommer hinna bli klar med allt jag måste få gjort.
- Redigerat 2022-06-05 08:32 av [Undertaker]
#37: Oh nej. Hoppas det blev bättre idag.
Varit allmänt stressad idag även om jag inte gjort mer än hållit på med Bevies som ska välta saker, nästan förstöra min macbook osv osv. Så är helt slut av den anledningen.
Sovit dåligt också.
#20: Hon har tydligen Slutat på våran skola nu, på skolavslutningen låtsades hon att allt var som vanligt.
På skolavslutningen fick alla också ett kuvert med diplom och de duktiga fick en penna och ett sudd. Min kompis (hon som tydligen stod på en stol) hon är väldigt duktig och så i skolan men bara för det fick hon inget.
Hennes föräldrar ringde till rektorn och hon blev helt Chockad
Tjena^^
- Redigerat 2022-06-27 16:51 av EquusCaty
#39 Ah jag förstår!
Varit en relativt lugn dag för mig där jag mest fokuserat på att läsa och skriva artiklar och listor. Ska dock göra något annat nu.
Mår relativt bra, bara lite trött😴
Tjena^^
Skit.
Dålig.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Styrke kramar till er.
Trött
Tjena^^
Helt okej.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#42:
Va tråkigt . Hoppas du mår bättre idag .
Värmande kram .
HH 🙂
Åksjuk 🤢 bara 2h bil kvar nu..
Bara haft spytt 1gång..
Glad ! Ramlade av 3 gånger från Shettisen Sessan då vi satt i damsadel fast barbacka
Tjena^^
#49:
Va härligt det låter !!
Jag känner mig så lat när alla här har massor med olika intressen.
HH 🙂
Idag mår jag toppen !
Sovit bra , inga onda drömmar eller värk någonstans.
Kissen väckte mig med att slicka mig i ansiktet och jamade , , mjaauuu , han va säkert hungrig . Jag gick upp och gav båda mina "pälsklingar " mat, laddade kaffe´t , perkulatorn . Tycker det blir det godaste kaffet i den.
Mmm. . . Njuter av mitt kaffe nu + lugnet , kissen sover ovanför .
HH 🙂
Dåligt.
En av mina dåliga dagar när jag bara vill försvinna.
Helt okej
Mvh 🐾
#52:
Stackars dig , va jobbigt , har du någon du kan prata med ? Då känns det bättre efteråt , kan du inte prata kan du skriva av dig till en vän , ibland är det lättare att skriva ner det man känner .
HH 🙂
Helt okej, mer bra än dåligt
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
Överlycklig, jag ska till travet! Hoppas det slutar regna! :)
Uppdatering kommer :))
Huvudvärk tack vare vädret. Blir en rolig helg…
#56: va kul!!
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
Bra 😁
Mvh 🐾
Mår bättre än i Fredags då axeln gjorde förbannat ont , dr:n och fick salva + kiropraktor förslag .
Tar det lilla lugna idag .
HH 🙂
Bra!
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
Det gick jätte bra på travet i lördags, har inte årkat uppdatera, idag blir det medträning för 4åringar (judo , jag hjälper till) Bra mår jag väl idag :)
Jag mår sådär idag ( jag är sjuk 😕)
/ en djurälskare 😝
STAY
WEFLIP
Mår hyfsat bra! Nervös inför gymnasiestudier i trean som börjar imorgon men jag går ett speciellt schema nu med en annan studieplan pga att jag går 4 år för att reducera stressen jag får av skolan. Ändå nervös, också med tanke på ettornas poängjakt där några av punkterna är att de ska fråga ut oss tvåor och treor på dejter, om nummer och om att få en kyss 😂 I'm victimized.
Men sedan är jag också spänd på att få träffa en vän i helgen och hämta upp saker åt Bevies samt min nya kamera.
Idag blir det mest fix hemma och saker som ska fixas inför imorn… trött dock hahah.
Sprang orienterings tävling idag! Kom 5a 3km 40min..foten e lite skadad, har haft rejäl stukning förra året så jag gissar nu att det är en lätt stukning, hoppas det går över fort i vilket fall.
Jag mår i övrigt bra
- Redigerat 2022-08-23 20:37 av [Lilium]
Jätte trött efter studier och möten..
Dåligt..
#67 Skickar styrkekramar 💜
#68 tack.. Desamma..
Vi hade en valp på "lån" för att se om det funkade med pappas allergi.. Det funkade inte.. (vi har haft henne i ca 3mån..) Nu är det jobbigt här..
#69 Oh nej det är så tråkigt när sådant sker. Funkar inte allergi mediciner??
#70 nej.. tydligen inte..Nu har jag haft drömmen om en vovve sen jag var 3.. Så när vi fick hem vår första valp och det inte funkade (en annan än den vi har nu, vi visste inte att det var allergier då det inte visade hos landsstinget men hos något annat) så fick vi lämmna tillbaka honom till uppfödare.. sen har vi lånat 2 hundar.. som man har fäst sig vid… Inte funkat.. Och detta var sista försökert då hon skulle funkat.. men inte helt.. bara liiite..
Dagen började fem. Är hur trött som helst men kan först hem efter klockan 6 så det ska bli kul…
Lyckades dock även att hitta en bugg i mitt spel som jag får göra något åt när jag fixat mig en kopp kaffe eller två.
Jag mår bra, orienterings tävling har jag haft. Sprang 1,7km på 19mim.. Nu är det trav.
Så trött 😴
Jag mår bra. Dock lite trött.
Tjena^^
Trött, för att jag är förkyld
Mvh 🐾
Mår helt okej men det har varit drama mellan mina vänner och det känns så ovant att de inte pratar de dagarna vi låter elden dö ut innan de pratar sunt med varandra och förklarar sig samt ber om ursäkt. Överlag gör hela situationen mig ledsen och otroligt trött då de bråkar pga ett missförstånd… människor alltså 😓
#76 förstår, aldrig kul det där 😕
Bra. Dock liiiite trött.
Tjena^^
Befarar att mitt huvud börjar ge upp igen. Känner mig bara helt slut på grund av stress och annat.
#79 hoppas det blir bättre så snart som möjligt!
🤍
Mår bra. Dock vääääldigt tröööt.
Tjena^^
Väldigt trött då jag haft långa dagar denna vecka och det lär inte bli lugnare. Klagar dock inte verkligen.
Trött, vi sprang 6 km med skolan idag:/ Nu ska jag äta lite och sen till stallet.
Utmattad. Först hade vi skoljoggen, klassen sprang tillsammans 131 varv och jag sprang 4 varv.
1 varv = 1 km
Tjena^^
Huvudvärk och mår skit sedan i natt. Saker som inte går enligt planer, hoppas att det löser sig <3
Trött, backlöpning på gympan😴
Väldigt trött… städat i fyra timmar idag. Så snart har jag väldigt ont i armar och händer.
Måste ändå plugga och skriva på projekt uppsatser till skolan 🤷♂️
Mår dåligt
Mår okej, Fixat med hamster bur i en timme nu, så lite slut är man allt..
Mår ganska bra. Men jag är hungrig från elva till typ 16 då jag kommer hem. Jättedålig mat i skolan också. Äter bara hårt bröd med smör till lunch. Typ.
Tjena^^
Mår bättre, har bakat, kolakakor. Det blev gott.
Haft en urusel dag hittills. Tyvärr dröjer det några timmar innan jag äntligen kan få lite sömn i alla fall.
Helt okej… blev lite tjurig på min skulptur lärare som senare märkte att jag hade ont i handlederna och fingrarna så hon bad mig vila från skissandet av en skulptur för jag höll på att bli tokig på den…
Sedan resten av dagen, i sisådär 5 timmar har jag bara hållit på och pluggat naturkunskap som jag vet inte vad… en galning :P
#93: oj oj, kämpa på, vad har du för inriktning? (om du har någon sådan)
#94 Bild och formgivning, trean på gymnasiet :') Ändå tufft även om det kan anses av många som en "enkel" inriktning (motsatsen skulle jag vilja säga). Sedan är naturkunskap bland de andra program gemensamma ämnena som ska läsas med…
#95: okej, intressant! Måste vara kul endå?
Förstår att det måste vara svårt…
#95: Man får verkligen inte underskatta det. Själv valde jag musik och data (4. året i år och därmed det sista) men man väljer ju något man tycker är kul eller har lätt för.
Själv skulle jag inte orka med bild när jag ser alla projekt de ägnar sig åt.
Idag så mår jag bra, lite tröttmen aja ;)
Idag är en bra dag känner jag, hur är det för er andra?
Jättedålig.
Ont i halsen, huvudet och ledvärk men annars bra.
#100: Varför det?
#102: bara en dålig dag :)
#101: krya på dig!
#101: ajdå! Huvudvärks tabletter kankse funkar? Hoppas det blir bättre snart!
#105: Tyvärr inte och då jag har ledvärk och tar smärtstillande mot det kan jag inte ta en hög dos utan måste fördela det över dagen (för att minimera smärtan).
#106: Ajdå..
Tass upp!
Jag mår bra. 🙂
Ska lyssna färdigt på fotbollsmatchen mellan 🇦🇺Australien och 🇬🇧 England sedan ska jag ut och klippa gräs.
#109: låter som en toppen dag!
Jättedåligt. Min vän har flyttat, allt är jättejobbigt bara
#111:
Tackar så mycket !! 💕😊
HH 🙂
Hur mår ni idag då? 🙂
#116: åh vad jag blir sugen 😍
- Redigerat 2023-09-29 21:49 av [Zefirka]
Idag mår jag bra, hur mår ni idag?
#118:
Va härligt att höra att du mår bra.
Jag mår bra med förutom att det va mycket kallt idag , brr , , 🥶 blåste som sjutton, , vart på stan med mitt barnbarn Ellie , hon fyller 12 år , vi gick och käkade på en mysig restaurang och sen shoppade vi .
Ha en fin kväll.
Mitt barnbarn när hon va liten och min dotter .
Soligajag1
HH 🙂
#119: låter fint 😊