Min vän torterar myror
Tjenamors!
Mina två vänner brukar tortera myror: de knipsa av ett ben i taget och lägger sen myran på marken och ser vad den gör.
Oftast så kommer det några andra myror som bär iväg den. Stackars myra!
Jag tycker detta är jättesorgligt. Jag försöker stoppa dom men de lyssnar inte. Vad ska jag göra så de slutar?
Anonym så de inte ser att jag skrivit detta
När jag var liten hade jag en släkting som drog av benen på pappa långbenspindlar. Jag klappade till henne så att hon skadade hakan i golvet.
Ingen bra lösning för det blev jag som fick skulden och henne det var synd om.
Prata med någon vuxen är mitt råd.
/Maria
Det de gör är fullkomligt idiotbarnsligt. Jag skulle inte ha såna typer till kompisar. Personer utan empati skall man passa sig för.
Min styvsyster berättade skrattande en gång om en killkompis till henne som använde en groda som boll när han skulle "spela brännboll". Jag ville sparka henne, men då föräldrarna var där knep jag käft. Som tur var så sa de ifrån på skarpen och förklarade att det fan inte är nåt att skratta om.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Tjabba tjena igen!
Då har jag berättat för mina föräldrar.
De blev lite arga, och pappa sa att de som börjar med djur, kommer det sluta att de kommer börja med människor.
Storebror brydde sig inte om så mycket, och storasyster började gråta när hon fick reda på det.
Finns det nåt mer jag borde göra?
Så gör mina vänner med…
Herregud vad är det för vänner! 🫣
Vissa äter dem levande och vissa stampar på dem så att dem typ dör och sen får dem ligga så.. tycker synd om myrorna 😖
Nu påmindes jag om för länge länge sen när vi brukade få en påse smällare och liknande på valborg och dylikt. En del av barnen stoppade ner smällare i myrstackar och tände på. Så sjukt vidrigt.
#8: nää vad elakt!!
#9: Ja folk är inte riktigt kloka.
Usch!
#10: Eller hur!