Vänskap iFokus

Vänskap

Etikett: övrigt
Läst 105 ggr
[EM_L]
7

Presentation av sajtens nya värd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjohej! Nu har Vänskap iFokus fått en ny värd och det är nämligen jag som bestämt mig för att liva upp sajten. Jag hade aldrig i tanke om att jag skulle ta över eller skapa en sajt på iallafall flera månader, om inte år.

Men så såg jag den här sajten tack vare medarbetaren nellysofia12345 och såg även att den inte hade någon Sajtvärd. Vänskap har alltid varit ett viktigt ämne för mig och jag tycker att jag får lov att säga att jag har bra med erfarenhet av vänskap, både dåliga och bra vänskaper.

Såg det som en chans att få liv i en sajt som förtjänar kärlek som också är så otroligt viktig när det väl kommer till vänskap. För vi alla har ju upplevt vänskap mer eller mindre, eller hur?

Så jag presenterar mig som sajtens nya värd! Är en 03 som ni kan kalla EM och jag kallas för de/dem i mina pronomen. Älskar djur och har en dvärgvädurshane vid namn Bevies som är mitt allt och min älskade vän. Men så givetvis älskar jag fotografering, natur, konst, att teckna, att lyssna på musik, hänga runt med vänner både online och IRL. Men så har jag också intresse för mode och skönhet. Fast, inget slår hur mycket jag älskar att sova 🤪

Jag hoppas att jag kan som värd bidra till något gott för den här sajten och att vi ska få aktiva medlemmar! Nu kör vi järnet!

P.s Om ni har några frågor tveka inte att höra av er till mig eller Nelly!

• Redigerat 2022-05-16 17:42 av [EM_L]
MonicaLagerquist
2

Lycka till.

Stolt ägare till tre La permer

[Lilium]
2

Grattis 🥳🥳

[Lilium]
1

Ja sova är bra 🤪

[EM_L]
1

#3 Eller hur 😂

Soligajag1
1

Va roligt ! 😊🥰
Du kommer säkert att få denna grupp / Vänskap att blomstra !

Lycka till 🤞

Soligajag1 🌞🥰❤️

HH 🙂

Lona
2

Ja, sajter som Vänskap behövs! Trevligt med en presentation, även om du är en "gammal" medlem på iFokus. 😀👍

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
3

#6 Ja gammal och gammal är jag kanske. Har nog varit på iFokus sedan 2015 faktiskt eftersom jag gick under andra konton före detta. Så 7 år är ju ett bra antal år 😄 Sedan så är det ju inte alla som känner till mig så en presentation är alltid bra!

[RasaNebulis]
2

Grattis till värdskap. 🌞

Draken
2

Grattis till värdskap och lycka till med siten 🙂

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

[EM_L]
1

#9: Ett sent tack 😊