Annons:
Etikettöstergötland
Läst 1037 ggr
Klusse
6/23/19, 5:03 PM

Ensam i Motala

Söker efter en eller flera vänner. Jag flyttade till Motala för några år sedan för att flytta ihop med min flickvän som nu har lämnat mig och jag känner ingen i området. Jag letar efter en vän som förhoppningsvis kan bli en nära vän. Någon som man kan prata om allt mellan himmel och jord, dela allt med och ha roligt tillsammans 😊 Jag gillar att träna, springa, spela golf, fika mm. Jag spelar även ganska mycket tv/data spel framförallt för att jag inte har vänner här. Men jag tycker iof att det är roligt att spela men skulle gärna komma ut lite mer. Jag är en kille på 33 år, smal/tränad (om det spelar någon roll?) och jag söker främst efter en tjejkompis då jag har lite lättare att umgås med tjejer, 25-35 år ish. Går även bra om du inte bor I motala då jag har bil så kan ta mig en bit men helst inte för långt för då blir det bara bökigt om man vill träffas relativt ofta. Jag letar INTE efter en dejt. Jag är ganska uppriven efter uppbrottet och behöver någon att prata/umgås med. En vän som man kan dela glädje och kärlek med. 🙏 upp och nedgångar i livet och stötta varandra i de svåraste situationerna. Hoppas att det är någon som upplever detta som en trevlig läsning och tar er tid att svara 😊 PS, känner du dig träffad och letar efter det jag letar efter men kanske inte bor i närheten, skriv ändå så kanske vi kan smsa och stötta varandra den vägen istället. Alla behöver en stöttande vän 💖

Annons:
Klusse
6/23/19, 6:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

🙏💖👍

monstermash
6/27/19, 11:27 PM
#2

Hallå :) Tråkig sits du har hamnat i! 

Jag bor i Göteborg och har visserligen ingen avsikt att ses IRL, men om du vill ha någon att skriva med som tidsfördriv så är jag öppen för att testa om vi klickar. Det hjälper dig ju visserligen varken att komma ut eller att få någon att umgås med men låter det intressant så skicka iväg ett PM så kan jag presentera mig där, ibland kan man behöva lite sällskap även om det bara är meningslöst snack över internet tänker jag :)

Vash
7/25/19, 10:49 PM
#3

Jag har skickat ett PM till dig :)

Upp till toppen
Annons: