Annons:
Etikettdistansvänner
Läst 2394 ggr
vad_ska_man_heta
9/3/16, 2:58 PM

Söker vän/internet vän med ADD

Hej! Jag är en 16 årig tjej med ADD. Älskar att rita, måla och pyssla (att skapa). Skulle vara kul att ha en vän med ADD! Helst en tjej som är runt 16 år. Skulle vara skönt att känna någon som förstår mig och som är ganska lik mig! Håller tummarna att någon nappar på detta!

Annons:
kim1980
9/11/16, 1:32 AM
#1

Tassar in gör fot av tryck . Har ADHD bland annat. . Gillar skapa tänka ut. hitta lösningar för allt möjligt. . Djur är driv kraft jag har brinner för dem.. Sen även det andliga allt det inne bär.. Dem finns när livet känns hopplöst motigt. Sen även chatta med likasinnade. . Förstår dig . Underlättar vara likasinnad . Men tror finns även förening för add/ adhd . I alla fall gör det länet här. . Jag har inte kommit dit en . Men tänkt tanken offta. Jag har många järn i elden . Men hinder alltid på vägen.

[BeataJ]
9/22/16, 10:25 PM
#2

Jag har inte ADD men jag har för det mesta lätt att förstå andra. Jag älskar att rita, men är 12 år, alltså 4 år yngre än du… Du behöver inte svara om du inte tycker jag verkar "intressant", det är ok.

2Sirius
3/29/17, 10:06 PM
#3

Är ju dock man, 37 år, har ingen klar diagnos, med vet hur det är att må skit, inte bli förståd, inte bli tagen på alvar… Det är bara att rycka upp sig………………………………… Men jag vill skicka ett lycka till, med all medmänsklig kärlek. :)

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

.m.m
10/25/17, 9:26 PM
#4

#2.  Hej Beata. 🙂 Jag tänkte skriva ett meddelande till dig men det fungerade inte. Om du ser detta får du gärna skriva till mig om du vill . Jag fungerar i så fall som "mellanhand".

Upp till toppen
Annons: