Annons:
Etikettdistansvänner
Läst 1482 ggr
[ms muumin]
2016-08-31 19:55

Söker vänner, någon att prata med om allt & inget

38 år tjej/kvinna/kärring (beroende på humör och dag) söker vänner, långväga, närväga spelar ingen roll. Någon att prata med om allt mellan himmel och jord, allt från jobbiga arbetskamrater till senaste avsnittet av serien som ingen vill erkänna att man tittar på men som ändå aldrig missar ett avsnitt av, senaste filmen man sett eller musiken man hör, senaste boken man läst eller vad i h-lvete är det för fel på människor idag.

Annons:
mangemani4
2016-08-31 20:02
#1

jag är öppen för förslag. kanske inte svarar direkt hela tiden då annat ligger på och tränger på dagarna, men jag läser allt som skrivs och hör av mig då tillfälle ges. kanske inte ger de bästa svaren alltid, men jag ger iaf ett svar:P. bara att börja surra om det som ligger varmast om hjärtat:)

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

2Sirius
2017-03-29 21:39
#2

Haha!!! :D Ja, tittar jag på något som alla andra inte tittar på, så tittar jag på det även om ingen annan tittar på det, trotts att alla har sett det, under några sekunder de gick förbi tv:n, medans programet paserade revy… Man bor i Skåne 40 + -35 + 32 ~ år.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: