Övrigt

Vänsökartråd?

2016-03-23 07:42 #0 av: [Marshmallows]

Går det bra att jag startar en vänsökartråd här? om det inte redan finns en någonstans som jag missat? vad jag tänker med en vänsökartråd är att man skriver en kort presentation om sig själv i en samlad tråd och så får folk kontakta varandra om dem vill :)

Anmäl
2016-03-23 09:15 #1 av: Lia

Sajten är till för att söka vänner i första hand, så det är bara att starta en helt ny tråd om du söker :-) Det är alltså varsin tråd för varje ansökan och de sorteras under respektive län.

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2016-03-23 09:23 #2 av: [Marshmallows]

#1 Okej men jag tänkte skapa en tråd där typ alla kan skriva som söker en gemensam tråd :)

Anmäl
2016-03-23 09:54 #3 av: Lia

#2 Eftersom sajten är till för vänsökande skulle en sådan tråd bli omöjligt lång. Därför finns ingen sån tråd, utan man gör ett nytt inlägg när man söker. Det finns en mall att följa också :-)

Anmäl
2016-03-23 10:01 #4 av: [Marshmallows]

#3 Okej, jag tror inte den skulle bli så lång men förstår hur du tänker. Jag tycker det är ganska mycket att gå igenom varenda inlägg på sajten för att leta och tycker det lät ganska smidigt med en samlad tråd, men jag ska inte starta en vänsökartråd då :)

Om man inte vill ge ut vilket län man bor i då?

Anmäl
2016-03-23 10:20 #5 av: Lia

#4 Då är det i kategorin Distansvänner som gäller.

Jag ska se till att få ihop en samlad lista med alla annonser!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.