Annons:
Etikettövrigt
Läst 624 ggr
[BeataJ]
2016-03-03 23:26

Vilka ska jag välja?

Hej! I min klass jobbar vi med medeltiden och i slutet av arbetet ska vi i olika grupper göra varsitt extraarbete. Grupperna får vi välja själva. De flesta i klassen vill göra film. Förra året hade vi ett liknande arbete med vikingatiden, och jag och fyra kompisar gjorde en film tillsammans. Nu har samma grupp frågat mig om jag vill jobba med dem igen, men jag har också fått en förfrågan från en annan grupp med tre andra kompisar! Jag vet inte vilken grupp jag ska välja! I den första gruppen är det både killar och tjejer, vilket gör det roligare, och vi jobbar också bra ihop vet jag. I den andra gruppen är de färre, och en i den gruppen HAR VARIT min bästa vän (även om vi inte leker så ofta längre). Vilken grupp ska jag välja?! Snälla hjälp! /Jihis

Annons:
Hoseok
2016-03-03 23:40
#1

Det är helt och hållet upp till dig. Det är ingen annan som kan bestämma detta för dig, för det finns inget rätt eller fel.

Du ska välja den grupp som du tycker verkar ha det roligaste och mest lärorika projektet. Om någon av dina kompisar blir arga för ditt val så säg att du valde det som du vill lära dig mer om. Kan de inte acceptera det så tycker jag inte det låter som särskilt snälla vänner.

[BeataJ]
2016-03-03 23:48
#2

Ok, tack! 😀

Upp till toppen
Annons: