Annons:
Etikettdistansvänner
Läst 1827 ggr
[Horse24]
2015-12-19 21:21

(DU) Söker vänner

Om mig…

_Namn: Erika
Kön: Kvinna
Ålder: 15 år
Kontakt: Helst via iFokus eller mail, ifall du inte har något annat som passar dig bättre.
Intressen: Fotografering, teckning, lyssna på musik, spela piano, virka, käpphästar och Star Stable Online.
Övrigt:  Jag har alltid haft svårt att skaffa nya vänner, då jag är ganska blyg och inte har riktigt samma intressen som andra i min åldersgrupp. Jag kan vara både barnslig och seriös, men lär du känna mig riktigt bra visar jag båda de sidorna. Tycker mycket om både djur och natur. Tyvärr har jag ofta ångest över saker och kan vara lite nedstämd då och då, men jag försöker ändå hålla humöret uppe! :)
_

Om dig…

Kön: Spelar ingen roll. Ålder: Allra helst ska du vara lika gammal som mig, men 12-16 år går bra. Övrigt: Du behöver inte ha exakt samma intressen som mig, men det skulle självklart underlätta. Jag tycker om att prata om allt möjligt egentligen, så var inte rädd att ställa frågor och så, det är bara kul med bra diskussioner!

Annons:
JuliaMG
2015-12-20 15:29
#1

Hej! Jag har också alltid haft svårt för att skaffa vänner, men vill gärna ha någon att prata med. Jag är 15, gillar att fotografera och lyssna på musik precis som du, men kan prata om andra saker också, så klart. Mer än detta så gillar jag att skriva, läsa och att vara med mina djur. Jag har lite svårt för att inleda en konversation, och vet inte alltid vad jag ska säga, men jag tycker om att prata med folk! :)

Kan väl kanske tillägga att jag också har ångest för vissa saker och kan deppa lite ibland, men om det inte gör någonting för dig så är allt lugnt från min sida. Hur som helst så finns jag här, tänkte bara säga det! :D

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

[Horse24]
2015-12-20 16:43
#2

#1 Har skickat PM :).

Anonym783
2016-01-15 15:09
#3

Jag chattar gärna lite här på iFokus. Jag är 14 (nästan 15) och tycker om teckning, musik och piano som du, men även flera andra saker. Du får gärna skicka PM om du vill. 🙂

Hakuna Matata.

thechris
2016-02-25 12:30
#4

Samma. Blyg, svårt att skaffa vänner, inte samma intressen som andra min ålder. Jag är 16, gillar att kolla på serier och samlar produkter från dom serier jag kollar på. Ritar ibland. Kan skriva här men det lättaste skulle vara om du hade kik. Skriv gärna dock!

NinaLotta
2016-03-24 10:43
#5

Hej! 

Jag är en 16 år tjej som älskar musik och djur. Även fotografering är väldigt kul! 

Skulle det vara intressant kan du väl höra av dig!

[BeataJ]
2016-03-31 18:47
#6

Hej Jag är snart 12 år. Jag tycker om musik och virkade när jag var 9, (har dock inte gjort det på ett tag nu). Jag spelar piano och tycker om djur och natur. Jag är också blyg, och har svårt att skaffa vänner.

Annons:
Upp till toppen
Annons: