Annons:
Etikettdistansvänner
Läst 1345 ggr
kalltkaffe
2015-12-15 15:50

(DUV) söker vänskap

_Om mig…

Namn: Katarina/Kattis/Katta
Kön: Kvinna
Ålder: 21, snart 22 år
Kontakt: Mail, chatt, iFokus, vad som nu passar bäst men vi kan ju börja här på iFokus!
Intressen: Djur, fotografering, promenader, naturen, böcker, ridning, övernaturligt och att pyssla hemma.
Övrigt:  Har socialfobi och tappat många vänner igenom åren. Kan vara lite svår ibland då jag ena stunden kan vara väldigt glad och barnslig och andra stunden kan vara allvarlig och nedstämd.
Många hinner inte riktigt med i mina känslostormar men jag är för det mesta en snäll och omtänksam människa, en aning knasig bara! ;)
Tycker om att lyssna på och hjälpa andra människor.
Kan ta lite tid att lära sig att förstå sig på mig men när man väl lär känna mig så är jag en ganska så öppen människa och tycker om att prata om det mesta. (OBS! Pratar nog lite föör mycket haha!)

Om dig…

Kön: Tjej eller kille spelar ingen roll.
Ålder:  omkring18 - 30 år
Övrigt: Söker dig som är ärlig och som inte tröttnar bara för jag ibland skriver A4-pappers långa meddelanden. Du får gärna ha liknande intressen som jag men det är absolut inget måste.
Har du någon form av psykiska problem eller social fobi som jag så skräms jag inte iväg för det. Jag vill kunna prata om det mesta med dig och hoppas att du är lika öppen som jag!_

Annons:
Idis ida-maria
2015-12-18 22:21
#1

Ts jag är en tjej på 17 och ett halvt. Jag söker också nya vänner så skicka gärna ett meddelande till mig. Många tror att jag är 20 år för jag är väldigt mogen. Jag heter Ida-maria. Mina intressen är att läsa, sjunga, simma, baka och vara med vänner. Hjälper gärna andra.

justmepums
2016-03-06 14:37
#2

#1

Om mig

Namn: Leila/Pumsie/Pums  Kön: Kvinna  Ålder: 25, snart 26 år Intressen: Djur, fotografering, promenader, naturen, ridning Övrigt: Bor i Finland, förlorat många vänner genom åren pga min flytt från Stockholm hit till Finland. Jag är ärlig (hört att för ärlig ibland, men säger bara som jag tycker) har humor, snäll, (svårt o beskriva sig själv ju xD) har bipolär, social fobi och aspergers.

Hör av dig om du vill. Skulle vara kul att lära känna dig :)

sjukkatt
2016-03-08 06:55
#3

Om mig

Namn: Linda
Kön: Kvinna 
Ålder: 30 ca
Intressen: Allt möjligt:  djur, naturen, promenader, anime/manga, film, musik, umgås, diskutera…
Övrigt: Jag bor just nu i Småland, söker vänner både på distans men även någon /några som man kan ta en fika tillsammans med. Lider av ätstörningar, men går på behandling, öppen vård.

Jag lyssnar gärna, är öppen samt ärlig…vet inte riktigt vad jag ska skriva mer haha.

Upp till toppen
Annons: