Annons:
Etikettstockholm
Läst 992 ggr
Sofiaaa1
11/24/15, 12:27 PM

(LU) Vänskap

Tja! Har precis skaffat en profil här och vet egentligen inte vad för ställe detta är och hur det fungerar. Jag är 19 år och bor i sthlm.  Meen jo jag tänkte bara tycka synd om mig för har verkligen nått botten och jag känner att jag bara spårar ur mer och mer och snart är jag helt förstörd.  Jag skulle lätt klara av allt som händer i livet just nu om man bara hade några riktiga kompisar som ställde upp för en. Och det är väl det jag saknar mest just nu några kompisar.  Har få bekanta och har alltid förlitat mig på tre nära vänner men nu håller dom sakta på att försvinna. Har påpekat detta och verkar inte som att några av dom orkar ändra på det. Så kul att veta hur viktig man är.  Joo och jag undrar väl helt ärligt om det finns några andra där ute som är lite i samma sits som mig och bor i sthlm och är runt 19?  Jag själv är både djup och ganska dum i huvudet i bland och gillar att göra allt från att  kolla rulle på en fredag till att vara ute på Stureplan. Så gärna någon som är likadan.

Ha de!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
portera
12/14/15, 10:46 PM
#2

Pröva lyckan på "Ensamhet iFokus"..

Upp till toppen
Annons: