Annons:
Etikettövrigt
Läst 1751 ggr
Zolt
2015-11-20 19:30

Ensam på nyår

Bor just nu inte hemma pga olika anledningar.
Är 18 år och skulle vilja fira det nya året genom att dricka.
Visst det är inte bra att supa sig full, men jag har aldrig gjort det och tänker nu är jag inte minderårig längre.
Problemet är dock att jag har inga vänner kvar 😕
Nån i Sthlm som också är ensam?
Tips på vad jag lkan göra?

[Ändrat rubriken /Admin]

Annons:
Tjeja
2015-11-20 19:51
#1

Varför har du inga vänner kvar då? Det låter som ett mycket tråkigare problem än att inte ha tillgång till alkohol på nyår liksom.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Vixxen
2015-11-20 20:03
#2

#1 Håller med dig!

monstermash
2015-11-20 20:46
#3

Vad tråkigt det låter att du inte har någon vän alls! 

Du kan inte ta kontakt med dina gamla vänner igen? Om inte annat, testa att lägga upp en annons här inne och se om du hittar någon i Sthlm. Då tänker jag inte främst för att ha någon att dricka med på nyår utan att ha någon där i allmänhet, det är guld värt.

-Aida-
2015-11-20 20:47
#4

Jag tycker det är himla mycket mysigare att se på film och ha de trevligt på nyår istället för att dricka, känner inte att man behöver ha sällskap för de heller, har varit ensam på två nyår, då kan jag vara skadeglad mot min syster som super på nyår och missar precis allt, som smällarna och klockslaget och får torka spyor från folk, medans jag ligger hemma med filtar, ser på en bra film och äter något gott, jag är 24 och har aldrig supit mig full för det finns ingen anledning att göra det, man tappar omdömet helt och olyckor händer i berusat sällskap, folk blir otrevliga på ett eller annat sätt och vissa blir våldsamma.

Upp till toppen
Annons: