Annons:
Etikettdistansvänner
Läst 1884 ggr
Lia
2015-10-08 01:22

(DU) Brevvänner

Om mig…

Namn: Lia
Kön: Tjej
Ålder: 21 år
Kontakt: Fysiska brev
Intressen: Jag mår bra när jag får simma, älskar att spela sims, umgås varje helg med pojkvännen och gör allt med min lilla dansk-svenska gårdsvalp
Övrigt:  Det hade varit skoj att ha några brevvänner att kunna skicka traditionella vanliga brev till! Allt är så elektroniskt nu för tiden så det är lätt att glömma bort brevet. Vore kul att lite "återinföra" det igen!

Om dig…

Kön: Tjej
Ålder: 18-24 år

Annons:
Ravynsfair
2015-10-08 15:16
#1

Åh vad kul med riktiga brev!
Brevväxlar gärna, är 23år, nyinflyttad till Norrland pga kärleken så jag är numer sambo, älskar att spela sims (2:an, jag är för trög för de nyare, hahaha 😂), studerar på distans och gör det mesta med min voffe, en schäferkorsning 🙂
Tror vi skulle ha mycket att skriva om och min sambo kan behöva lite extra arbete på jobbet 😂(jobbar på posten)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Michiis
2015-10-08 22:32
#2

Åh va roligt! Jag skrev jätte mycket brev som yngre, men nu aldrig. Brev är ju så himla roligt att få. Jag brevväxlar gärna, skulle vara jätte kul med brevvänner!
Jag heter i alla fall Michaela är 21 år, bor i Dalarna i en liten by tillsammans med min sambo och hund. Jag jobbar som vikarie inom kommun på äldreboende samt förskolan, men försöker komma in på högskolan så förhoppningsvis blir jag snart studerande. På min fritid lägger jag ner mycket tid på/tsm med min hund som är rasen alaskan malamute. 
Jag är oftast väldigt glad av mig, är smått en serie nörd, kass på att laga mat och tycker om att umgås med mina vänner samt såklart min pojkvän/sambo/bästa vän .
Lite kort om mig de! :D

// Michis

Lia
2015-10-10 22:40
#3

Jag pm:ar er båda när jag får tillgång till en dator. Så kul! :-D

Aleya
2015-10-11 00:22
#4

Synd att jag är så "gammal". 29. 😎
Ne men bra tänkt Lia. 👍
Så slipper man annonsera i tidningar och känna sig som 60 +. 👻

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Ruffsetuss]
2015-10-11 01:41
#5

Ja det vore ju hemskt o känna sig som 60+ 😂😉

Ria74
2015-10-14 19:50
#6

Hade varit riktigt kul att brevväxlar traditionellt med någon :) känslan av att få ett fysiskt brev på posten som inte är en räkning är magisk. Jag brevväxlar gärna med någon, är en 41-årig småbarnsmamma. Matlagning, bakning, virka, sticka, läsa böcker och djur är några av mina intressen. Din ålder eller kön är helt oväsentligt. Bara skicka ett pm så kan vi byta adresser.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Tarotstollan
2015-10-15 04:37
#7

Jag har haft brevvänner sen jag var i 12 -årsåldern och har faktiskt fortfarande kvar några. Det är alltid så kul att se ett riktigt brev i brevlådan. Det inte ofta vi skriver till varandra men det blir ett par rejält långa om året och då är det mycket som ventileras om det som varit och komma skall.🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

karro1999
2015-10-15 08:48
#8

Synd att jag bara är 16, jag vill också ha brevvänner

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: