Annons:
Etikettskåne
Läst 1346 ggr
[Tilde]
10/3/15, 12:50 AM

(LUV) Tjejkompisar

Tycker det vore jättekul att träffa fler svenskar och vill gärna ha fler tjejkompisar då jag känner att jag nästan bara umgås med min sambo nu för tiden. 😂

Om mig:

Namn: Tilde
Kön: Kvinna
Ålder: 24 år (känner mig fortfarande som 18, haha)
Område: Köpenhamn
Intressen: Jag älskar djur, shopping och att resa. Älskar även skräckfilmer och att bara sitta och flamsa med nära och kära. :) Gillar också natur och vandrar gärna i skog och liknande.
Övrigt:  Flyttade till Danmark under 2011 och bor med min danske sambo (som jag dock har lärt svenska) i Storköpenhamn i ett fint parhus. Vi har en liten tibetansk spaniel, några hamstrar och ett antal reptiler. 🙂 Kommer från Västerås och åker dit ca 2 gånger om året också.

Om dig:

Kön: Tjej
Ålder: 18-28 år (ålder är inte så viktigt tycker jag om man "klickar" annars)
Område: Gärna Malmö så man enkelt kan åka över bron åt båda hållen. :) Västeråsare är också välkomna så kan man träffas de gånger jag är i Västerås och om man blir bra vänner är personen gärna välkommen att hälsa på i Danmark. 😃
Övrigt: Vill helt enkelt träffa nya kompisar; shoppingkompisar, skräckiskompisar, pysselkompisar eller bara "hygge"-kompisar. En person som är positiv och öppen, gärna pratar om allt möjligt och helt enkelt är en glad människa. :) Har också gärna brevvänner som man kanske kan träffa så småningom.

Annons:
Upp till toppen
Annons: