2015-10-03 00:50 #0 av: Tilde

Tycker det vore jättekul att träffa fler svenskar och vill gärna ha fler tjejkompisar då jag känner att jag nästan bara umgås med min sambo nu för tiden. Gapskrattar

Om mig:

Namn: Tilde
Kön: Kvinna
Ålder: 24 år (känner mig fortfarande som 18, haha)
Område: Köpenhamn
Intressen: Jag älskar djur, shopping och att resa. Älskar även skräckfilmer och att bara sitta och flamsa med nära och kära. :) Gillar också natur och vandrar gärna i skog och liknande.
Övrigt:  Flyttade till Danmark under 2011 och bor med min danske sambo (som jag dock har lärt svenska) i Storköpenhamn i ett fint parhus. Vi har en liten tibetansk spaniel, några hamstrar och ett antal reptiler. Glad Kommer från Västerås och åker dit ca 2 gånger om året också.

Om dig:

Kön: Tjej
Ålder: 18-28 år (ålder är inte så viktigt tycker jag om man "klickar" annars)
Område: Gärna Malmö så man enkelt kan åka över bron åt båda hållen. :) Västeråsare är också välkomna så kan man träffas de gånger jag är i Västerås och om man blir bra vänner är personen gärna välkommen att hälsa på i Danmark. Skrattar
Övrigt: Vill helt enkelt träffa nya kompisar; shoppingkompisar, skräckiskompisar, pysselkompisar eller bara "hygge"-kompisar. En person som är positiv och öppen, gärna pratar om allt möjligt och helt enkelt är en glad människa. :) Har också gärna brevvänner som man kanske kan träffa så småningom.