Annons:
Etikettövrigt
Läst 2359 ggr
Lia
9/23/15, 1:33 AM

Sysselsättning

Vad sysselsätter ni er med om dagarna?

Annons:
Lia
9/23/15, 1:35 AM
#1

Jag pluggar på komvux via Hermods. Det är alltså distans så jag kan planera min dag hur jag vill. Det är både bra och dåligt. Det blir ju mindre struktur, men samtidigt är det inte lika stressigt. Så jag trivs med det. Annars spenderar jag mycket tid på iFokus, andra onlineaktiviteter och min lilla valp en vanlig vardag.

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
10/2/15, 1:58 PM
#3

Läser på högskola till förskollärare 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
10/2/15, 2:28 PM
#4

Jag är hemmafru/lyxhustru/bondmora beroende på vem man frågar. 🙂

Ravynsfair
10/3/15, 1:17 AM
#5

Läster på distans via folkhögskola, positivt som negativt. 
Nybliven sambo i Norrland, spenderar dagarna med voffen eftersom sambon jobbar ständig natt och sover dagarna. 
Borde plugga lite hårdare men självdisciplinen är svår! 😟

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

PennyTrollet
10/4/15, 9:12 AM
#6

Jag jobbar som personlig assistent. Annars tar jag hand om mina tre småbarn, två hundar och försöker hålla huset skapligt (går inte med alla leksaker och hundhår överallt) samtidigt som jag håller på med mina hobbys.

Annons:
Scorpio97
10/4/15, 1:36 PM
#7

Pluggar tredje året på gymnasiet. Ekonomilinjen med inriktning juridik.


//Jessie

citytjejen
10/6/15, 7:55 PM
#8

Jag arbetar som administratör i kommunen och trivs väldigt bra med det. Har nära till jobbet så cyklar på 10 minuter vilket är väldigt smidigt. När jag är ledig gör jag diverse saker, promenerar mycket, umgås med min man eller med kompisar, går ut och äter, fixar hemma, är med min mamma, kollar på film,  eller bara slöar i soffan 🙂

/Christina

[Ruffsetuss]
10/8/15, 10:25 PM
#9

Jag är sjukpensionär sedan några år , i mitt yrkesverksamma liv jobbade jag som Undersköterska samt var Assisterande Distriktchef på ett privat företag som tillhandahöll hushållsnära tjänster.

[Garntroll]
10/10/15, 11:32 AM
#10

Är i praktiken förtidpensionär. På papperet heter det " varaktig sjukersättning"

Sitter mest på sociala medier och sen handarbetar jag.

[Ruffsetuss]
10/10/15, 1:09 PM
#11

Hahahaha missförstod frågan totalt , som sagt jag är hemma på heltid har en hund som kräver sitt , pysslar när orken finns . Sedan är det så att jag måste vila efter jag har varit ute med hunden eller gjort något annat som underhåller min utmattningsdepression . Idag ska jag åka till Erikhjälpens second hand butik då jag är relativt utvilad. Läser mycket sitter med min padda o kollar på olika sidor .

kalltkaffe
12/14/15, 6:36 PM
#12

Pluggar på distans till undersköterska, jobbar på ett äldreboende där jag är visstidsanställd ett tag framöver, rider islandshästar då och då, tar hant om min hund och umgås med pojkvännen :)

[Tuulikki]
12/15/15, 12:26 PM
#13

Jag är sjukskriven och lär vara i minst 2 år till. Varit det i 1,5 år nu.

Annons:
[LoveUnite]1
12/15/15, 2:41 PM
#14

Är arbetslös just nu. Sysselsätter mig med att söka jobb, umgås med familjen och hunden samt katten. Surfar rätt mkt på internet och träffar vännerna ibland.

Planen är att studera till höst inom sekreterare, den är på 2 år och jag hoppas på fast anställning efter det.

Afturelding
12/17/15, 5:11 PM
#15

Jag pluggar till fritids- och bildlärare 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Silver83
1/4/16, 10:34 AM
#16

Är timanställd, men jobbar som en fast pga. personalbrist. I övrigt är jag bland annat mycket med min familj, vänner och mina katter.

Michiis
1/5/16, 5:17 PM
#17

Jobbar som vikarie/timanställd inom kommunen på äldreboende och förskolan, men de känns som jag jobbar på jour! Så börjar bli lite less nu.. Vill komma in på högskolan och börja plugga till sjuksköterska. Annars de jag sysslar med på min fritid är träning med hunden/draghundssport, sen så umgås jag mycket med min familj/släkt och vänner :)

// Michis

Therese
1/6/16, 9:56 PM
#18

Är stödassistent på en gruppbostad, har diskbråck och gått från heltidssjukskriven till 50 % arbete och nu 75% arbete sen i oktober :) Försöker helt enkelt komma tillbaka till allt och fundera ut hur man hinner med allt hemma när man jobbar haha.

Annars umgås jag med sambon och vännerna, men mest pysslar jag nog med barf och mina katter 🤪 Handarbetar när andan faller på. Har gjort färdigt en socka och påbörjat en annan för ett par månader sen haha!

ninis74
1/11/16, 2:11 PM
#19

Sjukskriven för utmattning … :(

“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey

Instagram:
https://instagram.com/ninis74

Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg

felle-j
1/11/16, 8:47 PM
#20

Jag går sista året på gymnasiet.

Annons:
Drömmis
1/14/16, 2:04 PM
#21

Jag studerar på distans samt jobbar som vikarie på ett hundcenter. Sen brukar jag måla och promenera med vovven om dagarna :).

Åsa S
1/20/16, 8:16 AM
#22

Jobbar, sitter i ledningen för en systembolagsbutik. Är sekreterare i trädgårdsföreningen + är suppleang i hembygdsföreningens styrelse. Har en make inga barn men 2 odlingslotter. Känns som jag ofta har fullt upp bara med jobb styrelseuppdrag, odlingslotter och make, men brukar hinna gå på bio, naturpromenader, laga mat mm.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: