Annons:
Etikettövrigt
Läst 2359 ggr
Lia
9/23/15, 1:33 AM

Sysselsättning

Vad sysselsätter ni er med om dagarna?

Annons:
Lia
9/23/15, 1:35 AM
#1

Jag pluggar på komvux via Hermods. Det är alltså distans så jag kan planera min dag hur jag vill. Det är både bra och dåligt. Det blir ju mindre struktur, men samtidigt är det inte lika stressigt. Så jag trivs med det. Annars spenderar jag mycket tid på iFokus, andra onlineaktiviteter och min lilla valp en vanlig vardag.

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
10/2/15, 1:58 PM
#3

Läser på högskola till förskollärare 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
10/2/15, 2:28 PM
#4

Jag är hemmafru/lyxhustru/bondmora beroende på vem man frågar. 🙂

Ravynsfair
10/3/15, 1:17 AM
#5

Läster på distans via folkhögskola, positivt som negativt. 
Nybliven sambo i Norrland, spenderar dagarna med voffen eftersom sambon jobbar ständig natt och sover dagarna. 
Borde plugga lite hårdare men självdisciplinen är svår! 😟

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

PennyTrollet
10/4/15, 9:12 AM
#6

Jag jobbar som personlig assistent. Annars tar jag hand om mina tre småbarn, två hundar och försöker hålla huset skapligt (går inte med alla leksaker och hundhår överallt) samtidigt som jag håller på med mina hobbys.

Annons:
Scorpio97
10/4/15, 1:36 PM
#7

Pluggar tredje året på gymnasiet. Ekonomilinjen med inriktning juridik.


//Jessie

citytjejen
10/6/15, 7:55 PM
#8

Jag arbetar som administratör i kommunen och trivs väldigt bra med det. Har nära till jobbet så cyklar på 10 minuter vilket är väldigt smidigt. När jag är ledig gör jag diverse saker, promenerar mycket, umgås med min man eller med kompisar, går ut och äter, fixar hemma, är med min mamma, kollar på film,  eller bara slöar i soffan 🙂

/Christina

[Ruffsetuss]
10/8/15, 10:25 PM
#9