Annons:
Etikettövrigt
Läst 2267 ggr
Lia
2015-09-23 00:56

Har du några intressen?

De flesta har något de tycker är så där extra roligt. Vad tycker du är riktigt kul att hitta på? Har du någon hobby?

Annons:
Lia
2015-09-23 01:02
#1

Jag tycker mycket om att simma. Det blir inte lika ofta som jag hade önskat, men när jag väl kommer i vattnet känns det inte som att jag gjort annat än att simma. Det är en underbar känsla. Annas älskar jag att spela Sims. Mobilspel är bra till att fördriva tid med och sminkningar är superskoj - om jag finner tid till det. Annars är sällskapsspel ett jättebra sätt att umgås och samtidigt ha roligt. Komedier och känsloväckande musik går nästan alltid hem också.

monstermash
2015-10-06 18:48
#2

Mitt största intresse är helt klart hundar, har dock ingen just nu. Annars hänger jag mycket på pinterest och kollar inredning. :) Brukade älska att fotografera men det blir inte av längre…

Fridaaaa
2015-10-06 18:49
#3

Riktig djurnörd!
Fotografering
Gå i skog och mark
Blogga

är några intressen :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ravynsfair
2015-10-06 19:18
#4

Djurnörd här också, främst hund och kanin 👍
Skulle dock inte kunna kalla hundintresset för hobby, det är mer en livsstil för mig. 
Livsstilen med hund kan jag dela upp i hobbyer däremot:
Träna hunden, allt från lydnadskurs, spårträning i skogen  till miljöträning i stan. 
Skogspromenader med svampplock alt fjällvandring
Dragsport med hund (canicross & Bikejooring)

I övrigt ritar och fotograferar jag gärna. 
Ska bara våga låna sambons kamera utan att behöva ha honom till hjälp. 
(Jag är värdelös på inställningar och skiträdd att sabba något eftersom han är fotograf och använder kameran vid arbete, haha)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

citytjejen
2015-10-06 19:46
#5

Mina intressen är lite blandade. Jag har alltid haft ett stort intresse för övernaturliga/paranormala "saker" och läser en hel del inom det området. Tycker mycket om film, främst skräck och thrillers men även komedier och drama. Sen älskar jag att promenera och fotografera, gärna dessa två saker i kombination! Sen är jag intresserad av hudvård, skönhetsvård i stort och kläder och skor.

/Christina

Elsaharr
2015-10-08 22:57
#6

Jag gillar djur mycket och att rida :) Fotografers är också roligt (om det blir fina bilder *host*)

Zingo ;D

Annons:
[Ruffsetuss]
2015-10-09 20:27
#7

Att sy ( på maskin) virka , fixa iordning möbler , litteratur , vara ute i naturen , djur ( har en hund) bla.

[Garntroll]
2015-10-10 11:21
#8

Jag har 3 stora intresseområden:

Handarbete/ stickning och virkning

Pelargoner

Katter( Har inge nu men har planer på att skaffa under nästa år)

Dankoso
2015-11-10 00:46
#9

Mina främsta intressen är väl att kolla på film och serier samt spela tv-spel och läsa böcker och serietidningar.

[Tuulikki]
2015-11-10 16:50
#10

Jag är djurtokig så det är väl vad jag gillar mest. Annars tycker jag smink är väldigt kul också, och att hänga på iFokus😃

[dr_acula]
2015-11-23 11:16
#11

Jag gillar att träna, gå på loppis och inredning :)

LinaLj
2015-11-23 12:01
#12

Alldeles för många 😃. Främst är handarbete av alla de slag och dataspel. Sedan kommer att läsa, baka, trädgården, djur och teckning.

-Aida-
2015-11-23 13:52
#13

datorspel
hundar, smådjur
bakning
blommor
yoga
filmer

😃

Annons:
Skorpion76
2015-11-23 16:11
#14

Mina intressen är:

  • Disco

  • Dansa tryckare 

  • Rita bilder av dansande par

  • Blogga i Libre Office Writer  

  • Skriva noveller och artiklar


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[selmahenrysson]
2015-12-10 20:20
#15

Häst helt klart! tycker även om att åka skidor oxå

felle-j
2015-12-10 20:50
#16

Har alldeles för många intressen. De intressen jag har är flygplan, teknik och andra fordon, speciellt bilar. Dator- och TV-spel. Modellbygge och radiostyrda flygplan. Sen även naturen, idrotter av olika slag , rally, att läsa böcker, cykla, se på film och musik. 

Det finns också många saker som jag gärna skulle vilja lära mig eller prova på. Det är svårt att få tid till allt haha men jag får prioritera de största intressena.

[Sabina]
2015-12-11 12:06
#17

Älskar att sjunga, sjunger i kör en gång i veckan och mår alltid såå bra efteråt. Skulle gärna vilja sjunga mer men tyvärr har jag utmattningsdepression också så det skulle bli alldeles för mycket för mig med alla andra "måsten" som jag också har.

Skapa i socker (sockerkonst) är kul och lite annorlunda intresse 🙂
Sen gillar jag även att måla, fastän det var längesen jag höll på med det.

flisan708
2015-12-11 17:58
#18

Hantverk av olika slag är min grej. Väver en gång i veckan i princip året runt. Sedan tycker jag om att sy lappteknik, går på kurs minst en gång om året. Virka är också kul.

kalltkaffe
2015-12-14 17:42
#19

Mina intressen är hunden, kaninen och naturen. Älskar att gå i skogen med henne! Tycker även om fotografering, läser mycket bäcker och skriver. Pysslar ibland också men det är mest omkring julen. Sen rider jag islandshästar ibland när jag har tid! :)

Candy Blue
2016-02-03 11:31
#20

Mina intressen är: djur ( katt, hund och häst, har de 2 sistnämnda och saknar att ha katt och hoppas på att få skaffa de snart, damen på bilden är min gamla katt blandning mellan Nsk och Perser) 
Böcker, tv-/datorspelande, tv-serier, fotografering och bakning :)

Annons:
morten.dynamite
2016-02-04 12:43
#21

Mina intressen är: * Datorer ä * Elektronik * Programmering * Mekanik * Film * Bilar

Moalinn
2016-02-04 22:00
#22

Fotografering, musik (och konserter), och djur är mina främsta intressen. Digitalt skapande, typografi och kalligrafi är något jag fått upp ögonen för det sista. :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: