Annons:
Etikettövrigt
Läst 1103 ggr
Lia
2015-09-23 00:50

Varför söker du vänner?

Ja, vad är din historia? Vad är din anledning till att du söker vänner på den här sajten?

Annons:
Lia
2015-09-23 00:52
#1

Jag har en del bekanta, och några närmre killkompisar, men jag saknar verkligen att ha en tjejkompis. Det var länge sen jag hade en tjejkompis som jag stod väldigt nära och kunde prata om allt med, så det saknar jag verkligen och önskar att jag kommer kunna finna. Det är ju som sagt inte alltid lätt att ta första steget…

monstermash
2015-10-10 15:22
#2

Tja, dels har jag hamnat i en sits där jag känner att de flesta av mina vänner och jag har växt ifrån varandra eller inte har lika mycket gemensamt som jag hade önskat, och dels vill jag träffa nytt folk och kunna utvecklas på så sätt.

[Garntroll]
2015-10-10 15:50
#3

Jag råkade se sajten bland de nya sajterna. Jag är nästan desperat. Ensamheten gör mig nästan sjuk.  Men att söka vänner via nätet verkar svårt.

[Ruffsetuss]
2015-10-10 19:20
#4

Jag är relativt nyinflyttad till Västernorrland , nu efter drygt två år har jag inte riktigt hittat någon som har liknande intressen och förstår mitt behov av vila och ensamhet för att fungera i vardagen . Visst det finns goda grannar och bekanta i området men ingen jag kan kalla vän. De vet inte speciellt mycket om mig tex.

Garnnystanet
2015-10-11 19:10
#5

Alltid kul med annat än bara de som sker inom ens egna fyra väggar och på jobbet.

____

Medarbetare på Autism.

[Tilde]
2015-10-12 13:49
#6

Tycker om att lära känna nya människor och har fått riktigt fina kompisar från iFokus redan. 🙂 Sen bor mina bästa vänner i andra länder så det är lite svårt att ses så ofta som man skulle vilja.

Annons:
Otyg
2015-10-14 15:37
#7

Gaaah söker vi vänner här??? 🦸‍♂️

Jag snubblar ju mest runt emellan sajter & trådar här och tänker högt ibland.              Hamnade på iFokus för att det forum som jag egentligen skulle forska i var  helt övergivet.

Men joo kanske är på tiden nu när man jagat iväg de flesta andra spån och oknyt?

[Tuulikki]
2015-10-21 04:03
#8

För jag är så fruktansvärt uttråkad! Jag är långtidssjukskriven och man förknippar inte direkt det ordet med action och fartfylld vardag. Träffar bara familj och vårdpersonal om dagarna. Jättetrevligt folk absolut men jag vill så gärna ha kompisar! Nån fin vän som man kan prata om allt möjligt med. Har hittat flera här på iFokus som jag chattar med dagligen så jag vet att det inte är omöjligt😃

Anne.K
2015-10-26 09:00
#9

Jag är splitterny medlem här på Vänskap i fokus. Anledningen till att jag vill söka vänner är helt enkelt att de vänner jag haft har man växt ifrån, man har i princip inget gemensamt längre, man har inget att prata om. Samt så bor de flesta så långt bort idag att det är svårt att träffas. Så jag känner mig helt enkelt ensam i vardagen och min sociala fobi gör ju inte saken lättare när det kommer till att försöka skaffa nya vänner, men jobbar ständigt med den och jag har ju blivit mycket bättre nu om man jämför med hur jag var för ett år sedan. Mitt enda umgänge är min sambo, vår dotter och så den övriga familjen. Vore ju så kul om man kunde hitta någon fin vän som man kan umgås med. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Upp till toppen
Annons: