Övrigt

Varför söker du vänner?

2015-09-23 00:50 #0 av: Lia

Ja, vad är din historia? Vad är din anledning till att du söker vänner på den här sajten?

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2015-09-23 00:52 #1 av: Lia

Jag har en del bekanta, och några närmre killkompisar, men jag saknar verkligen att ha en tjejkompis. Det var länge sen jag hade en tjejkompis som jag stod väldigt nära och kunde prata om allt med, så det saknar jag verkligen och önskar att jag kommer kunna finna. Det är ju som sagt inte alltid lätt att ta första steget...

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2015-10-10 15:22 #2 av: monstermash

Tja, dels har jag hamnat i en sits där jag känner att de flesta av mina vänner och jag har växt ifrån varandra eller inte har lika mycket gemensamt som jag hade önskat, och dels vill jag träffa nytt folk och kunna utvecklas på så sätt. 

Anmäl
2015-10-10 15:50 #3 av: [Garntroll]

Jag råkade se sajten bland de nya sajterna. Jag är nästan desperat. Ensamheten gör mig nästan sjuk.  Men att söka vänner via nätet verkar svårt.

Sajtvärd för Pelargoner och Motionspepp

Anmäl
2015-10-10 19:20 #4 av: [Ruffsetuss]

Jag är relativt nyinflyttad till Västernorrland , nu efter drygt två år har jag inte riktigt hittat någon som har liknande intressen och förstår mitt behov av vila och ensamhet för att fungera i vardagen . Visst det finns goda grannar och bekanta i området men ingen jag kan kalla vän. De vet inte speciellt mycket om mig tex.

Anmäl
2015-10-11 19:10 #5 av: Garnnystanet

Alltid kul med annat än bara de som sker inom ens egna fyra väggar och på jobbet. 

____

Medarbetare på Autism.

Anmäl
2015-10-12 13:49 #6 av: Tilde

Tycker om att lära känna nya människor och har fått riktigt fina kompisar från iFokus redan. Glad Sen bor mina bästa vänner i andra länder så det är lite svårt att ses så ofta som man skulle vilja.

♥ Tilde

Anmäl
2015-10-14 15:37 #7 av: Otyg

Gaaah söker vi vänner här??? Ninja

Jag snubblar ju mest runt emellan sajter & trådar här och tänker högt ibland.              Hamnade på ifokus för att det forum som jag egentligen skulle forska i var  helt övergivet.

Men joo kanske är på tiden nu när man jagat iväg de flesta andra spån och oknyt?

Anmäl
2015-10-21 04:03 #8 av: Tuulikki

För jag är så fruktansvärt uttråkad! Jag är långtidssjukskriven och man förknippar inte direkt det ordet med action och fartfylld vardag. Träffar bara familj och vårdpersonal om dagarna. Jättetrevligt folk absolut men jag vill så gärna ha kompisar! Nån fin vän som man kan prata om allt möjligt med. Har hittat flera här på iFokus som jag chattar med dagligen så jag vet att det inte är omöjligtSkrattar

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.