Annons:
Etikettdistansvänner
Läst 1960 ggr
monstermash
1/21/16, 5:23 PM

Vart hittar du vänner online?

Vilka sidor använder du dig av på internet för att hitta nya bekantskaper eller vänner, alternativt bara för att fördriva tiden och prata med någon främling? :)

Annons:
Lojs
1/21/16, 5:45 PM
#1

Jag har lärt känna en massa folk via spel jag spelar, men jag vet inte om det gills, vi sitter ju och spelar ihop när vi umgås. =) Men i alla fall, personerna hittar jag oftast via svenska facebookgrupper för spelen.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Garntroll]
1/22/16, 11:59 AM
#2

Det är svårt. Har väl facebook med en massa folk på vänlistan. Men facebookgrupper med sökavänner - tema går jag bet i.  Finns det någon sajt någonstans där folk i min ålder 44 och uppåt är seriösa med att enbart söka vänskap och är dessutom aktiva. Då menar jag att man loggar in åtminstone 1 gång i veckan. Har konto på Brytensamheten men där är det stendött. Händer ingenting.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Tuulikki]
1/29/16, 5:02 AM
#5

Interpals :)

Dankoso
1/30/16, 11:34 PM
#6

Jag använder mig av olika forum, spel, chattsidor osv för att hitta kontakter.

Annons:
Achatina
1/31/16, 3:18 AM
#7

Internetforumet Bukefalos har nog varit mest givande. Men sen är många av mina vänner från den tiden då jag spelade stallet.se (skyr sidan som pesten idag). Hade jag varit intresserad av att hitta nya vänner hade det nog gjorts på något av de spel som jag spelar, men då blir det mest utländska kontakter.

monstermash
2/6/16, 2:29 AM
#8

#7 - Vad är det med stallet.se som du ogillar?

aberg71
2/6/16, 5:03 AM
#9

Aktivitetssidan.se är en sida som kan fungera. I alla åldrar, kanske lite för mycket fokus på just Stockholm och storstäder, men går att ta andra städer också.

Upp till toppen
Annons: