Annons:
Etikettövrigt
Läst 1367 ggr
monstermash
10/10/15, 3:26 PM

Vad är dina bästa egenskaper?

Skryt på - vad är dina absolut bästa egenskaper? Alla har vi någon! :) 

Exempel: Ambitiös, ansvarsfull, behärskad, nyfiken, stabil, stark, givmild, metodisk, omtänksam, snäll, viljestark…

Annons:
karro1999
10/10/15, 3:38 PM
#1

Jag antar bakning, vad är din?

[Garntroll]
10/10/15, 3:51 PM
#2

Som vän är jag ärlig , trogen och har lätt att förlåta.

Har en konstnärlig sida. Kan laga bra mat.

citytjejen
10/10/15, 5:51 PM
#3

Jag är rolig, lättsam, rak  och okrånglig (heter det så haha) 🙂

/Christina

[Ruffsetuss]
10/10/15, 7:09 PM
#4

Enligt mitt äldsta barnbarn som är 14 år så är jag bestämd , envis och pratar för mycket 😀 enligt mig själv så kan jag plusa på med ärlig , empatisk och lojal som vän .

Ravynsfair
10/11/15, 7:23 PM
#5

EEEHHH….. 
Envis som en åsna, på gott och ont. 
Öppensinnad för det mesta faktiskt, inte mycket jag rynkar näsan åt. 
Nyfiken och vill lära mig något nytt jämt. 
Bakar mångt och mycket, är duktigt på det vilket vänner uppskattar, haha. 
Lugn och stabil utåt sett trots att jag nästan kräks på mig själv inombords, en grym egenskap när man arbetar med djur eller är med vid en olycka.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[Tilde]
10/12/15, 1:51 PM
#6

Jag är väldigt lojal, genuint snäll, förstående men säger samtidigt allt som det är. Sen tycker jag att jag är rolig också och kan sitta och prata i flera timmar utan problem (med någon alltså, inte för mig själv, hihi). 😃

Annons:
felle-j
10/12/15, 8:27 PM
#7

Tålmodig, lugn, bra på att lyssna. 🙂

Otyg
10/13/15, 8:52 AM
#8

Envishet som kan väcka dom döda, Vilket gör att det är nog min absoluta sämsta egenskap samtidigt.

Michiis
10/13/15, 4:16 PM
#9

Ambitiös, envis, omtänksam, lojal och sen tycker jag att jag är oftast väldigt glad och rolig också😃

// Michis

Issand
10/15/15, 4:04 AM
#10

Jag är väl ganska rolig, relativt smart eller i alla fall väldigt analytisk, har mycket energi som jag lätt sprider omkring mig, många idéer och mycket fantasi (i grunden är jag en obotlig teaterapa när man kommer bortom blygheten - det är både en fördel och nackdel), är också i grunden en väldigt glad människa som har mycket att ge andra när jag väl vill.

alwayscold
10/16/15, 11:24 PM
#11

Det här var ju kul. Vad är mina bästa egenskaper ifall alla egenskaper bevisligen är jävligt dåliga jämfört med alla de jag hittills mött. Och jag ändå måste nämna de bästa?

Tja, jag är en bra lismare, bra på att vara otålig, barnslig osportslig och utan en uns ambitioner för någon form av karriär i något ämne.

Medvetet ovanligt udda kanske. Hur lätt är det? Vi är likadana, mer eller mindre! Jag vänder ut och in på mig själv här. 

Envist korkad, är det en egenskap?

monstermash
10/17/15, 11:12 AM
#12

#11 - Alla människor har bra egenskaper, du är för hård mot dig själv. Dessutom, alla människor du mött med bra egenskaper har dåliga egenskaper också, oavsett om du märkt det eller inte. 

Tar du ansvar för saker och ting? Då är du ansvarsfull. Bryr du dig om dina vänner? Då är du omtänksam. Hjälper du människor som är i nöd om du har möjlighet? Då är du generös och givmild. 

Jag kan fortsätta en bra stund. Alla bra egenskaper behöver inte vara bra i alla lägen dock. Att du är envis är till exempel en jättebra egenskap i vissa lägen.

[Tuulikki]
10/21/15, 3:58 AM
#13

Nyfiken, fartfylld, känslosam, vänlig, djurtokig, babblig. På gott och ont🤪

Annons:
Upp till toppen
Annons: